Fantasifull rubrik

det är torsdag mogon/förmiddag och jag sitter på CADlektionen. Jag är numer riktigt duktig på CAD numer, ehe. Nej men helt ärligt så börjar allt liksom att bli enkelt.

Jag är sjukt trött , men dagen kommer endå bestå av att gå på geografilektion, retoriklektion (med prov), hem och städa (för mamma ska ha middag igen!!!). Kvällen kommer förutom städning och middag bestå av massviss med pluggande. Jag ska skriva på svenskan spänningskurve grjen. Jag ska göra klart geografi uppgiften om befolkning. Jag ska göra klart kemiuppgiften. Men sen så är jag fri och lycklig... Alltså aldrig!

Ska gå och störa någon nu, jag orkar inte riktigt med något mer seriöst!

Puss


Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0