Ett inlägg om fredagen

Jag tänkte blogga igår kväll.. men då funkade inte blogg.se... Jag blir så ledsen när det händer

Igår var en dag som känndes lite upp och ner... Dagen började med svenska där vi kollade på film, om det inte vart för Joseph hade filmen vart sjukt tråkig, men nu satt jag brevid Joseph så jag skrattde genom i stortsätt hela filmen, trots att den var seg och ganska tråkig. Filmen heter, för er som undrar, Jerusalem. Efter svenska var det italienska och jag tror att det var den tråkigaste italienskan jag vart på på länge. Efter att skolan sedan var slut så satt jag kvar och pluggade Kemi fram tills klockan 17.00 för då belv jag utkastad från datasalen, ehe. Haha det sjuka är att jag satt och pluggade seriöst under i stort sätt hela tiden, men jag vart ändå inte klar för jag är så himla seg! Fattar inte riktigt hur det gick till, men men. Om det inte vart för Oscars sällskap hade jag nog död av tristess, det är så tråkigt att plugga själv. Men tack vare att Oscar satt brevid och pluggade engelska så kände jag mig iaf inte som en ensam pluggis. Haha. Eftersom att Sainey hade utvecklingssamtal vid 17.00 frågade Anneli om inte jag också vill ha det, så jag hade det efter Sainey. Det gick mkt bra och det känns bra. Vet precis hur jag ska göra med engelskan nu.

Efter lång skoldag blev det till att äta på McDonalds med Sainey och Elin, riktigt mysiga människor det där, samt åka till Solna. I Solna så var det AIK-Trelleborg som gällde, dock var matchen inte alls bra! Men AIK vann iaf till slut, så glada var vi iaf när matchen var slut.. När matchen var slut så rullade vi hem hit och kollade på film, åt chips och drack cola. Haha ja vi satsar stenhårt på beach -08! Filmen vi kollade på var Step Up och den var väldigt bra och japp vi satt alla tre och dreglade lite, hihu!

Nej nu ska jag städa! Suck kan mamma inte komma på roligare saker att göra på lördagar??

Puss

Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0