Det är sommar!

Alltså det äår ju helt underbart vad bra väder kan göra en lycklig.

Nu är det som så att som ni vet, dem flesta känner iaf till det, så har jag vägrat allt vad tråkiga vinterskor heter sedan januari och idag så blev det första dagen med bara ben (nej begiea strumpbyxor räknas inte). Det är helt underbart att veta att i fortsättningen behöver jag inte ens tänka tanken jeans! Usch vad jag hatar allt som har med det obekvämma plagget att göra!

Dock så har jag dragit på mig en förkylning, vart kommer den ifrån, hihi??, så jag orkade inte gå på det sista lektionerna idag, vilket iofs bara var tråklektionerna Engelska och Historia. Så  resten av dagen ska spänderas under dunntäcket framför tv.n!

Puss


Kommentarer
Sötis matilda

japp! hurra för vädret! :)

2008-04-21 @ 14:57:38
Besök mig på min hemsida: http://matildows.blogg.se

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0