Uppdatering ^^

Ja, jag har vart sämst på att uppdatera den senaste tiden.. men alltså tiden räcker inte till.. jag har kommit in i en sån period igen.. ni vet; slarvar bort dagar, missar ett antal timmar och hittar en minut här och var... Men men...

Idag har vart en helt okej dag.. till och med en hel mysig dag.. Den börja med frukost (redan kl 10)... somnade sedan om för att vakna igen vid 12 tiden. Då packade jag om väskan, klädde på mig och begav mig sedan till Älvsjö och mässan där jag lämnade av Zingo. Zingo är nämligen ras exemplar (haha kom inte på nått bättre ord).. med andra ord han ska vara en gullig vovve och göra reklam för Tysk spets mittelspitz... i Svenska Klein- och Mittelspitz klubbens ras-monter... Hmm? blev allt rätt förklarat nu..? Aja..
       Efter de så begav jag mig inte till stan (jag fick ledigt idag (mer om de sen) så jag tog chansen) där Linnéa väntade... Sen blev de julklappsshopping för hela slanten (haha vikket roligt talesättsgrejsimojs)! Jag älskar att julshoppa med Linnéa, för vi handlar aldrig på samma ställe.. vi är liksom över hela, hela sthlm när vi shoppar. Från drottninggatan till biblioteksgatan, till NK, till odenplan till söder (ja ni fattar.. idag skippade vi dock söder och odenplan.. men men..) Dessutom är vi bäst på att hitta snyggaste påsarna ;O (fast troligtvis är de bara vi som bryr oss också. 
       När allt var handlat och klart så mötte jag iaf upp familjen + familjen jakobsson (en sådan där vän familj ni vet) vid skeppsbron för att sedan äta middag på någon resturang där (restaurangen var inge bra.. usch hata den... dessutom var servitrisen dålig.. Usch på henne)... Efter de så fick Claes (the pappa från andra familjen) ett "ryck" och ringde till en vän (som tydligen "har" Café Opera) och fråga om de var okej att vi kom förbi en stund (trotts minderåriga).. vilket inte var nått problem.. Följde med dit en pyttestund för att sen gå och möta Sussi, för att gå på ett annat Café (haha humor) nämligen Café bolero.. *jag älskar stället* .. När vi kommit fram till att film, chips och cola inte skulle vara helt fel så bestämde vi oss för att åka hem till var för sig och hyra film... Ringde de andra i familjen för att höra vart de var.. Självklart så var dem kvar och drack öl på café opera... (någon annans pappa som också är kär i öl?) Så jag åkte dit igen då dom bara skulle vara där i typ 1 timme till... sällskap hem är ju aldrig fel liksom. När jag börjar närma mig, alltså ringde för att få de m att möta mig, så är de ingen som svarar... varken pappa, mamma eller Claes... så jag blev sur och stod och frös i säkert 3 min innan jag såg till att komma in utan deras hjälp *>.<* vilket faktiskt funka, haha!  Trotts de små vakterna och den sura tanten som typ var hovmästare eller nått liknande.

Tidigare i veckan:
Skola, volleyboll, jobba på jul galan, sova hos Mimmi...

Juste jobba inte idag, för det var för lite gäster så de behövdes inte...

Nästa vecka:
Skola, tandläkaren ;( , träna, shoppa!, personalfest för de som jobba på sektio D & E på julgalan *wiie ska bli kul att träffa framför allt Carolina, Ida och Sofia igen*

Imorgon: 
Hund2007, baka lussebullarna som jag prata om tidigare och sen soooova ^^

Puss och go natt  


Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0