Trött i hela kroppen...

... Som vanligt på måndagskvällarna alltså. Haha jag blir alltid så trött!

Idag har vart en väldigt trevlig dag. Jag har gått i skoln (hmm inte så trevligt) och där hade jag först matte (verkligen inte trevligt), sen hade jag kemiprov (hmm min dag var kanske inte så trevligt trotts allt) och till sist så hade jag historia..

Efter skolan så bar det av mot staden (med andra ord drottninggatan) och väl där så bytte jag de två tröjorna jag köpt då den ena var trasig!!! (hade visst glömt att kolla de när jag köpt den) och den andra tröjan bytte jag mot en jättemysig tröja. *wiiiie lite förnyande av garderoben*. Alltid trevligt att shoppa, eller ja snarare om shoppa! Väldigt trevligt med sällskap dessutom.. hmm den senaste tiden känns de som om jag shoppat själv.. (hade elli hört detta hade hon definitivt skällt ut mig.. haha de sötot). Sen så råkade de bli så att  jag yttepytte synda med Sussi på donken efter den ansträngande shoppingen. Men jag drack jucie, bara så ni vet! Efter det och ytterligare lite shopping så bar det av till skolan där Sainey vänta på mig och Joanna.. Sprang förbi coop och sen blev det träning! Haha.. antar att alla (som läser min blogg.. eller ja iaf min gamla) hört om iaf nbågot från våra träningar.. Dem är alltid skojiga... Efter träningen har det inte hänt så mkt.. Jo jag har haft två mysiga samtal med gullig männsikor, inte helt fel.

I övrigt kan ju berättas om det jättegulliga sms:et som jag fick av en lite vän i lördags.. tror att det var det absolut gulligaste sms:et jag fått av denna person.. ^^ *btw innehållet verkar kanske inte så gulligt.. men de är de*
Haha fan att du inte var här kanske inte just här men i rummet brevid, behövde gå upp tidigt och sitta i badrummet
På onsdag så hade jag tänkt hinna med att dels träna, dels fika med Helena och dels få håret färgat och klippt.. och om jag har riktig tur så hade jag tänkt hinna med att träna volleyboll... men men vi får se hur mkt tiden räcker till ^^

Puss och sov gott sen... kommer själv somna inom två timmar >.<

Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0