Tjooo!

Sitter i skolan och nästan smygbloggar... alltså det är inte så personligt att blogga i skolan.. men jag kommer inte ha tillgång till datorer och internet på sisådär ett dygn... så det är bara att det chanser som ges.

Mitt hår är nu färgat och klippt... *mys* Tina blev väldigt nöjd, så jag är nöjd *ska inte tröttna, ska inte tröttna, ska inte tröttna* Önskar dock bara inte att jag alltid får korthår impuleser varje gång.. haha

I övrigt kan ju berättas att jag ska sova i nacka i kväll.. hos mina kusiner.. Ska ju jobba som tomtenissa... vet inte riktigt vad de innebär.. men men!

Puss syns om ett tag..


*Sebbe was here!!!*


Kommentarer
Sötis Joanna

vam fan är sebbe? :S

2007-12-06 @ 14:52:17
Besök mig på min hemsida: http://joannabr.blogg.se
Sötis Malin

Haha din bålsta vän söto

2007-12-07 @ 12:05:20
Besök mig på min hemsida: http://littlemissmalin.blogg.se

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0