Söndag kväll!

Idag har vart en ganska bra dag när allt kommer omkring... Trotts att den börja tidigt...

Kl 7 imorse så blev jag väckt av väckarklockan... för jag skulle upp och jobba i rasmontern på HUND2007 (kind of hundmässa) Där var de mest stå och se trevlig ut.. folk är inte kloka... om man börjar prata med dem så känner dem sig typ pressade eller nått och springer där ifrån.. sjukt... fast så är de ju på alla mä'ssor.. men ändå... skärp er, folk som jobbar är ju bara trevlig.. tjänar inte ens på att sälja.. utan bara på att vara där..

Efter mässa och shoppandet av ett nytt halsband och ett koppel så åkte jag och Anna in till stan för att "fylla ut" de klappar som jag redan köpt.. så att de kunde bli tillräckligt från oss båda... Träffade Sussi en snabbis där.. och hann även träffa David... fast de var en väldigt kort stund ska ni veta. Efter de så åkte vi och hämta Zingo för att sen komma hem igen. Hemma har jag roat mig med att:
- Äta
- Slå in paket
- Städa
- Nörd framför datan
- Kolla på parlamentet
- Fästa strass stenar på de ny inköpta kopplet

Nej nu ska jag ta och sova ^^

Puss

Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0