Så var de kväll igen då.

Sitter här och dagen har bara förvunit. Sov i stortsätt hela dagen, eller ja tills kl 15 ungefär. När jag väl vaknat så gjorde jag ingenting ett tag... för att sedan leka med Linnéa ett tag. Hon behövde ta en massa kort till EF för hennes highschoolyear... Den ungen är bra elak, hon tänker lämna mig i ett helt år (vilket betyder att mina engelskabetyg nu kommer vara under IG nivå)! Efter att Linnéa rusat iväg för att byta kläder och sen åka på middag i Bromma (?) så såg jag till att vi här hemma också fick mat (betyder klaga tills pappa börjar laga mat). Efter maten så roade vi oss (jag, Anna och mamma) med att prova om våra skidkläder fortfarnde gick att få på sig. Jag ser ut som en Konrad i skidkläder.. usch va maskulintnördig man ser ut i skidkläder! Haha jag och Anna stod och skratta åt oss själva i säkert 20 min >.< Borde kanske gå och kolla om de inte finns någon snygg jacka på rean inför Åre resan... Aja senare problem. Hmm vilken aktiv dag jag haft... NAT! Får bli bättre imorgon. Imorgon så kommer Linnea över igen.. hade råkat radera korten *klantskalle* och sen händer ingeting förrens kl 16 då jag, Anna och pappa ska på bio.. vi har 3 biochekar på falken som går ut på nyårsafton.. så det är bara att gå på bio. Vi ska kolla på förtrollad tänkte vi ^^

Nej nu ska jag ta och göra nått annat...

Puss

Kommentarer
Sötis Malin

ÅH ÅRE!! Gud vad kul vi ska ha!!! hihih :) Puss sötan

2007-12-28 @ 00:24:01
Besök mig på min hemsida: http://malinjansson.blogg.se

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0