Rubrik*

Just nu känns allt ganska bra.. Jag börjar helt enkelt få koll på allt igen.. känns som om jag har vart lite för frånvarande den senaste tiden... eller ja jag har vart stressad rättare sagt! (finns fortfarande vissa stressade moments dock).

I går så ringde min kusin som jag inte pratat med på ett ganska bra tag. Jag var hemma hos dem i fredags när Hampus fyllde år ju, men Mimmi var inte där. Iaf så har Mimmi typ sätt till så att jag har fått jobb på julgalan (eller liknande) där jag ska jobba som tomtenissa (när mamma hörde att jag skulle jobba som de så örjade hon att gapskratta på andra sidan luren.. tror hon gapskratta i 5 minuter... sen la jag på, så troligen skratta och fnissa hon hela dagen... >.<) De faktum att jag nu iaf ska på provanställning på torsdag betyder att jag har chans till mer jobb.. mer jobb betyder pengar ^^ *wiiie*

I morgon så ska jag dessutom få håret både klippt och färgat/avfärgat/slingat imorgon! *wiiie* Tinas skola ska nämnligen ha öppethus, så Tina skulle ha med sig en hårmodell ;) Inte helt fel att vara vän med henne ibland!

Har även planerat in att träna med lilla Joanna imorgon samt att våldgästa Linnéa när hon är i skolan ^^ Någonting säger mig dock att hon inte kommer släppa in mig... inte ens visa vägen dit >.<

Idag har jag då hunnit med att gå i skolan.. och det är i stort sätt allt jag gjort... Men men någon gång ska man ju göra de med ^^

Nej nu ska jag bli av med ännu ett stress moment.. nämnligen min uppsats om Mitt helvet! *suck så tråkig.. säg va du vill sainey* Och sen så ska jag även roa mig med att skriva en labbrapport >.<

Puss på er alla små grodor och prinsar! (även vissa söta prinsessor kan få sig en puss >.<)

Kommentarer
Sötis Joanna

MJAU PÅ DIG

2007-12-05 @ 06:41:10
Besök mig på min hemsida: http://duvet

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0