Och nu är de onsdag kväll

Sitter i min äslkade säng (som dock bara måste bytas ut, jag vill ha en större!) med min älskade data i knät och på fötterna sitter mina älskade tofflor! Hmm va underbart livet kan vara ibland :)

Idag har jag hunnit med lite shopping (typ väldigt lite bådei tid och inköp). Sen har jag hunnit med att åka på engelskjulmiddag... Så trevligt (ett konstigt ord btw). Engelskjulmiddag innebär (iaf för mig) kalkon, brysselkål, potatis, chokladpussig/plumpudding och en massa barn! Haha och trots att de är mig, Malin-barn-hatare, som skriver så måste jag medge att just dessa barn är faktiskt väldigt trevliga. Vilket kan bero på att jag har vart social med dem sen dem var ytte-pytte-små... Haha! Fast de gäller bara om de inte är sockerknarkade, trötta eller hungriga för då är dem läskiga. Under julmiddagen så hann jag prata en del med Molly (en jättegullig tant... nästan så att jag har henne som min tant förebild) vi pratade böcker, skola, framtid och så lite världskrig.. kan verka ointressant för er, men alltså trevligt skulle jag säga. Hann även med att se till att visa barnen vem som är bäst på att spela gameboy (Malin de är fel att vara stolt över att ha vunnit över 7 åringar >.<)... fast ibland så vann även dem ;( Haha aja. Efter några timmar i Viksjö så blev det till att åka hem.. och väl hemma så har jag, Anna och Mamma nu suttit och spelat alfapet (jättenördigt.. men kul) Haha de var ganska mysigt ;)

Snart är de lördag.. vilket betyder hej då roliga nyårsafton med en massa kära vänner och hejsan ut i skogen nyårsafton... *Snyft Snyft* Men jag får se de som en vanlig helg.. med lite avslappnande skogskänsla, typ

Nej men nu ska jag nog gå och lägga mig ;)

Puss

Kommentarer
Sötis Anonym

Asså, jag spelade alfapet på blip.se för några dagar sen. Och det var SJUKT SVÅRT! hahaha. Helt mad! Min syster trodde dock att jag sa analfa-pet. HAHA (analfabet = kan inte läsa?/ skriva) fett kul.

2007-12-27 @ 01:29:26
Sötis Joanna

Det där var från mig, förresten. ;)

2007-12-27 @ 01:30:01
Sötis Anonym

Haha sötis ^^ Du får spela med mig någon gång ;)Fast på riktigt ^^ hihi

Puss

2007-12-27 @ 19:23:43
Sötis Malin

Ehm skrev jag! >.

2007-12-27 @ 22:19:17
Besök mig på min hemsida: http://littlemissmalin.blogg.se

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0