Nu är allt bokat och klart

Wiie det kommer bli av :D

Vi har nu bokat flyg, flygtransfer och ja lägenhet... Fast dum som pappa är så var han just tvungen att slänga ur sig: Du vet ju hur Lotta är! *Fyyyyy va jag hatar dig ibland* Men igår kväll så ringde Lotta och allt var under kontroll. Lägenheten ska för övrigt enligt pappa ligga precis brevid Totthotell.. Vilket betyder jättecentralt... Himla prakitiskt :) Men då är de bara skidor och skidkort som inte är bokat. Men de kan man ju inte göra innan endå... Åh de är så härligt ^^ kommer bli ett antal toppen dagar tjejer ^^

Puss

Kommentarer
Sötis Malin

åååh vad kul vi ska ha!!! jag längtaar :D:D

2007-12-29 @ 12:16:04
Besök mig på min hemsida: http://malinjansson.blogg.se

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0