Lucka # 14 & 15

*Fy på mig.. jag har inte suttit vid en data sen i torsdagskväll.. så jag ehm missade lite luckor igen.. ;( förlåt*

Lucka nummer 14:

Här bakom så hittar vi den berömda julmaten (detta eftersom att de var min sista dag.. skulle de visa sig) på julgalan.. där de då serveras så kallad julmat...

image13

Lucka nummer 15

Här finns all den härliga julshoppingen... jag har hunnit med att shoppa varenda julklapp idag.. och de traditionellt med älskade Linnéa... Julshopping med Linnéa i lucka 15 alltså ^^

image14

Kommentarer
Sötis E-type

mmm eran buffé på julgalan....smaskens med gravlax såsen....ligger i klass med stortåns vingryta:)

(snälla säg inget till tån...kommer aldrig att få äta hos dej då)

2007-12-16 @ 11:42:50
Besök mig på min hemsida: http://net27.blogg.se

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0