Lite sånt och lite sådant

Sitter och har ganska tråkigt just nu... Men men sånt man får ta. Under dagen hitills så har jag hunit med att: Kolla på film, tagit en lååång dusch, överdoserat body butter samt fått nyheten: De kanske inte blir något dalarna!!!! För dem är typ sjuka ;( Vilket betyder att jag inte kommer sitta ensam i skogen gråtandes ^^ *wiie* Hihi någon som vill göra något med mig då? ;) Haha!

Senare idag ska vi som sagt på bio... och innan de så ska jag gå och byta den ena Ipoden och kolla på en ny jacka... Så ser resten av min dag ut ^^ Ska iofs hinna med att ringa Lotta igen, så får vi ett exakt pris. Dessutom så ska vi ta och välja en dag som vi ska boka flyg på... Innan de tar slut liksom. Åh ska bli så kul att åka med er flickor ;)

Puss

Kommentarer
Sötis Linnéa

Jag vill jag vill jag vill jag viiiiill!

2007-12-28 @ 14:01:18

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0