Just nu...

... Sitter jag i datasalen i skolan och har skrivit ner de 12 saker man får i sången The Twelve of Christmas... jättegivande engelskauppgift >.< Men men... I övrigt är väl livet helt okej, till och med helt jättebra. Lägenheten i Åre är nu "lånad" Så Åre resan kommer bli av :D *wiie*

På lördag så är det även personalfest och sen så blir de till att vara med Malin ^^ Ska bli jättekul... Dessvärre så har tina bestämt sig för att ha tjejmiddag samma dag ;( Vilket betyder att jag inte kan komma på den. Så det var ju mindre kul, men ska träffa henne idag istället. Hon tycker att jag ska klippa mig inför jul... Hmm jag kommer inte ha något hår kvar ;S Ska försöka få henne att slinga håret istället ^^ Va skönt att bli blondare *drömmer mig bort i de blondas värld*

I övrigt kan jag ju berätta om att på yogan igår så upplevde jag de bästa 5 min i mitt liv hitills. Haha! På avslappningen så somnade jag (och Joanna). Trotts att de bara var i ca 5 min så kändes de som en evighet. Jag vaknad till slut av att jag fick panik och trodde att jag var försenad >.< Vilket var lite jobbigt. Men det blev värre när jag fick panik över att jag inte visste vart jag var.. Haha! Blev ju lite pinsamt nä jag kom på vart jag var. Sen efter att jag lugnat mig s åhör jag hur någon snarkar. Vänder mig mot Joanna då de kom från hennes håll. Hon ser jätteförvånad och misstänksam ut.. som om de var han brevid henne som snarkart. Men vi kom senare farm till att de måste ha vart Joanna som snarkade ;) Haha bra att vi somnar så djupt på så kort tid hurru >.<

Puss

Kommentarer
Sötis JoannaAmandaLo

DET är bra grejer! ;D haha. Powernap ftw. Pusss!

2007-12-20 @ 20:09:44
Besök mig på min hemsida: http://joannabr.blogg.se

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0