Hej!

Jag är såå sjukt lycklig vaje gång jag får jobba med dessa typer av jobb. Ni fattar inte vilken kick de är, vissa ser de som stress.. jag ser de som nått underbart och roligt.. sjuktroligt till och med... fast jag fattar inte varför.. Men men.. jag skiter i varför så länge jag är lycklig ^^ Riktigt skoj att få träffa kusin Mimmi också.. och hennes pojkvänn Daniel.. alla vi jobbade i samma "team".. Fick igrå ett special uppdrag, förutom att vara allmän nisse, så fick jag avara barnisse... den ni! Haha känner mig ganska duktigt ^^ Fick dessutom en massa beröm + pasta med pesto innan vi började jobba ^^^Haha jag är så knäpp

Tro mig ni kommer defenitvt att få hör mer om detta jobb ^^ *haha jag varanar er redan nu*

Nej nu ska jag ta och åka hem till Micke och sova någon timme... *tack så mkt för att jag fick nyckeln hem till dig.. jag behöver verkligen få sova, men jag lovar att du får tillbaka den senare idag*

Puss

Kommentarer
Sötis Susanne

är det inte du som alltid klagar på att du fått dåliga jobb? :O

2007-12-07 @ 16:04:56
Besök mig på min hemsida: http://sussipussiandersson.blogg.se
Sötis Malin

Nja jag klagar på mina "vanliga" jobb.. de är ju så tråkigt med kontorsjobb... sånt här är mkt roligare ^^
Puss

2007-12-08 @ 12:42:39
Besök mig på min hemsida: http://littlemissmalin.blogg.se

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0