Grr

Grr:et där ovan vill jag tillägna alla jäkla tandläkare... jag stunrtar i om ni tycker det är larvigt. Men seriöst de finns ta mig tusan inget värre än tandläkare. Jag hatar dem!!! Bör kanske tilläggas att jag var hos tandläkaren idag... Har gått hos en privat tandläkare sen jag var typ 10, men honom hatar jag.. så mamma ringde till folktandvården.. och dem kan ta sig, dem också!
     För de första: När jag kom dit var klockan typ 38.. skulle vara där kl 40... när jag kommer in så står de två och pratar i kassan. När dem ser mig så går den ena iväg och den andra frågar om namn och personnummer.. ja ni vet. Sen får jag sätta mig och vänta tills kl 48(!) Innan jag blir uppropad.. av hon sm ståt och pratat med henne i kassan när jag kom.. Seriöst, va gjorde hon i 10 min! 
   Hon avslutade varje mening med Malin... ungefär: Nu ska vi kolla på dina tänder Malin. Gapa stort Malin. Jag ska bara kolla här Malin. De ser bra ut Malin. Störd frågetecken... kände mig som en 3 åring... 
    Dessutom satte hon in en massa saker i munnen ni vet. Sedan så kom de in typ 3 andra tandläkare och så var dörren öppen och dem stod och prata medans jag bara satt där! Grr

I övigt idag så har jag finally bakat (eller en så länge bara börjat) baka de omtalade lussebullarna som jag sagt att jag ska baka! Hoppas att dem blir goda.. och framför allt saftiga.. vill inte ha några torra jäkla bullar >.<

Imorgon blir de farväl-sussi-som-åker-tillthailand-middag... Mysigt ^^

Puss

Kommentarer

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0