God Jul!

Änltigen jul ^^

Jag älskar jul.. det är så mysigt och trevligt. Dagen började med god julfrukost! Ska nu ta och fixa de sista.. samt klä på mig.. vore liksom bra ;) Sitter under täcket med datan i knät och tycker att livet är ganska bra. 

Senare idag så kommer farmor och mormor & morfar över. De blir till att kolla på Kalle (så klart), äta massa god julmat och sen öppna presenter ^^ *wiie* Jag anser att min julklapp till Zingo är den bästa, vilken vovve änskar sig inte ett strasskoppel liksom :) 

Helgen blev ju lite knasig kort sagt, som Malin skrev: den slutade lite olyckligt! hmm bara att instämma. MEn jag behöver aldrig mer liksom ljuga >.< Men mamma kommer aldrig sluta reta mig... inte heller min älskade släkt (mamma bara väntar på att få berätta >.<) Fram tills slutet så var allt jättemysigt iaf. Vi hann med att prata en del.. och de är mysigt att veta att man inte är ensam om vissa tankar, de gör att man känner sig mindre knäpp ^^

Nej nu måste jag börja fixa innan mina städpedanta föräldrar får panik för att de är stökigt i mitt rum ^^

Puss


Kommentarer
Sötis Emma

God jul sötnoos :)

2007-12-24 @ 13:06:26
Besök mig på min hemsida: http://emmisjohansson.blogg.se
Sötis Malin

hihhi ja tack för en jättemysig kväll gumman!
God jul!! :) Puss

2007-12-24 @ 16:50:02
Besök mig på min hemsida: http://malinjansson.blogg.se

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0