Glöm mig

De är ingen idé dom blev friska! Vilket betyder Malin sitter och gråter i ett hörn av skogen... Med Hedvig i knät, om jag måste till Dalarna kan dem ju glömma att Hedvig stannar hemma, glöm att jag ska vara helt utan dator i min  ensamhet. Fast alltså det finns ju inget internet ute i skogen liksom, så jag är ju helt borta i vikket fall. Men jag får väl trösta mig med Hedvig iaf. Kan ju medelas att Little Miss Nosie (jag hade jätte dålig fantasi.. och Hjalmar passade inte som namn på Ipoden) är laddad med både batteri och musik.. vilket även de ska göra resan mer uthärdlig.

Nej nu ska jag fortsätta fixa och packa!

Puss

Kommentarer
Sötis Isabelle

Hej gumman.
Hoppas allt är bra med dig.. själv är jag lite fökyld. Läste att ni ska till Åre, hoppas det blir mysigt där för er! Tycker det är synd att vi inte ses nånting, även om jag vet att du haft så fullt upp. Men jag hoppas vi kan starta om nästa år? Och få våra scheman att funka tillsammans? För jag saknar dig. Gott nytt år & allt det där!

Puss

2007-12-29 @ 18:31:35
Sötis JoannaAmandaLo

Hjalmar är väl ett jättbra namn på en Ipod? ;) Det ska bli så intressant att se dig med en Ipod, Malin. :) haha. :D PUSS

2007-12-29 @ 23:40:49
Besök mig på min hemsida: http://joannabr.blogg.se
Sötis Sarah

Gott nytt år sötis

2007-12-31 @ 11:06:47
Besök mig på min hemsida: http://SEC.blogg.se

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0