Fantasilös rubrik

Hejsan alla!

Har dåligt samvete över den dåligt uppdaterade bloggen... ni har bara fått luckor (vilket visade sig vara uppskattat) ... Men ni har ju inte fått några Jag-lever-och-bara-väntar-på-att-få-skriva-av-mig-inlägg... Trotts att jag har så mkt att berätta..

Jag har idag vart i skolan. Vilket betyde: Matte lektion (där jag bara satt och gjorde ingenting), kemi lektion (där jag fick tillbaka ett prov med g på) och sen historia.. som egentligen är nu... men jag orkade helt eneklt inte... jag står inte ut.. låt mig sova?

Igår så sov jag hela dagen lååång... eller ja tills kl 15 iaf... hade visst lite sömn att ta igen. Förutom att sova hann jag med att äta go middag, kolla på film... mysigaste favorit filmen dessutom. Love Actually! Jag äslar den!!! Sen spänderades restan av dygnet till att försöka somna igen.. gick inge vidare.. somnade inte förrens kl 5 imorse.. så vakna inte förrens kl 6.40 vilket betydde 40 min innan jag var tvungen att gå hem ifrån... *suck*

Annat roligt att rapportera om är att dom som jobbar i källan är ju bra roliga.. första kvällen var dem sjukt otrevliga.. men de andra två kvällarna har dem vart jättetrevliga istället... och de bara för att jag sa till dem >.< Haha.. lite roligt...  Tråkigt att människan , som alla andra jäkla människor, troligtvis har åldersnoja... annars hade de blivit spännande ^^ ;O

Puss

image11

Kommentarer
Sötis Linnéa

Inte åldersnoja, vettig ju!

2007-12-10 @ 16:54:07

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0