Ett jävla helvete är vad de är!

*suck* rubriken ovan var för övrigt titeln på min svenska uppstats om helvetet. Sainey tyckte att de var en passande rubrik så jag behöll den... Just nu beskriver den även hela världen. Usch och fy så sur jag är!

Sitter och är hungirg.. Har inte ätit sen kl 11 eller nått... vilket betyder: ingen mat = sur och gring Malin.. Ja ni vet >.< Iaf har idag vart på jakt efter någon snygg festtopp! Men de finns ingen sån som jag vill ha.. eller ens som passar mig. Jag måste ha världens konstigaste kroppsform eller nått. Kom tidigare i veckan fram till att jeans inte längre passar.. om jag inte ska ha sådana med typ upp-till-naveln-höga-jeans. Vilket inte alltid är så kul, men om jag har för lågt skurna jeans så står mina himlans höftben ut... det är inte alls smickrande ska ni veta.. *möh* Jag vill ha ett par snygga jeans ;( Iaf bara den tanken är ju lite deppig! Sen var jag ju som sagt på topp jakt idag.. och de gick ju åt  skogen.. eller ja nått.. Så de får bli till att statsa på helt vanliga enkla Malin kläder. Ja ni vet jenas, vitt linne och en svart kofta *usch vad nere jag är >.<* Men men tror att de till slut kan bli bra om jag köper de där sjukt snygga halbandet som jag såg när jag var och shoppa förra veckan ^^ *wiie en gladtanke*

Har även vart och klippt håret på Tinas praktik plats... inte för att de på nått sätt behövde klippas.. Men Tina ansåg att de var lika bra att fixa topparna en aning. Kanske lika bra så jag slipper klippa bort dm i fortsättningen. Kommer så småning om bli blond igen. Blev inget idag, men till vår terminen så! Ska fixa de så fort Tina köpt blekning åt mig. *längtar... vill inte vara brunett längre... De har faktiskt hänt att en tår krypit fram när jag kollat på bilder från i somras* Tina har även lärt mig hur man gör en s k pluffsi-luffs... Haha ingen fattar vad de är, men de är på Tina-och-Malin språk >.< Så tänker öva så att jag kan de till sen! Haha. Annat positivt från dagen:
- Tinas frisör gillade mig (kind of) för han har också hållt på med hundutställning.. så han kände viss sympati :)
- Jag har köpt ny peeling... Skrubba bort alla himlans döda hudceller ^^
- Har köpt ny barntanborste x-tra mjuk ^^ Så att jag även kan peela läpparna.. Haha bara jag som är dum nog att hålla på med sånt men men.
- Jag vet ganska bra exakt vad jag ska ha på mig på lördag.. trotts att de inte är vad jag vill ha egentligen.

Puss


Kommentarer
Sötis sarah

Ja, hela dagen idag SÖG

2007-12-20 @ 21:33:27
Besök mig på min hemsida: http://SEC.blogg.se
Sötis Malin

Ja tyvärr finns de ingen bättre beskrivning på det hela ;(

Puss

2007-12-21 @ 23:21:50
Besök mig på min hemsida: http://littlemissmalin.blogg.se

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0