...::...

Trafiklektion ska precis börja... lch det är så himla tråkigt!!! Jag tor att jag dör... dagen till ära ska vi dessutom kolla på film... 3:e för dagen. På engelskan (som dagen började med) kollade vi på Forrest Gump. På italienskan så kollade vi på någon italiensk film.. som vi nästan.. fast abar nästan förstod... hmm ;) Efter denna sjukt tråkiga trafiklektion så ska jag och Joanna samt Sainey åka och shoppa en stund... Efter de blir de till att åka hem och hämta Zingo, handla mat och sen laga mat inför hej-då-middagen för Sussi. Ska bli trevligt och mysigt. Men men... Mer sen för  nu ska jag lysssna på lektionen >.<

Puss


Kommentarer
Sötis sarah

Men jag är glad idag :D För Malin gav mig en lussebulle idag som var jätte god :D

2007-12-18 @ 19:06:00
Besök mig på min hemsida: http://SEC.blogg.se
Sötis Malin

Malin, where is my lucka? :D
Det är ju den 19onde idag!!

2007-12-19 @ 21:20:37
Besök mig på min hemsida: http://malinjansson.blogg.se

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0