En glad och kärleksfull Malin berättar om idag:

En helt mysig julafton har de varit.. Men jag älskar ju allt som har med julen att göra ;) Hihi! Dock inte i för stora mängder... klarar inte av julsånger redan i november.. men annars är de lungt!

Sitter just nu ganksa trött efter den julstress som trots allt infann sig ;) Men helt total nöjd med de julklappar som ficks och med dem som jag gav. Tyckte att de var jättesnällt av mig att ge pappa 2 grytlappar >.< Haha konstigt nog hade han faktiskt önskat sig det :)

Jag har fått förljande i julklapp:
En almenacka för 2008,
fårskinnstofflor,
Ipod shuffle (x2 så blir att byta),
Pengar till åre resa (och inte shopping av någon anledning),
Miniflodhäst (ni vet en sån på reklamen som jagar smulor om natten)
mm...
Helt underbara presenter... Farmor, Syster, Mamma & Pappa samt Mormor & Morfar lyckades få allt på min önskelista undergranen ^^ Looooooove them ;)

Nej usch kollade just på min andra blogg... skulle bara kolla en liten grej. Men de är som så att jag är kär i den jäkla bloggen. Jag må vara en little miss och inte sockersöt längre, men jag tror ta mig tusan att jag ska byta tillbaka när december är slut. Bloggbytet fick en månad, men inte mer än så ;( / ;)

Ska nu ta och lägga mig... Sitter redan med täcket uppfluffat runt mig och med datan i knät... Tror att de är precis här jag trivs allra bäst. Under täcket med datan som sällskap... Ja de har ju vart lite tomt på annat sällskap >.< *haha oh nej nu kom de ledsna tankar flygande >.<*

Pussar och kramar i massor till alla er älskade sötnosar

*Ska passa på att Gratta lilla Tina som fyllde år i Söndags. Hon blev stor flicka ska ni veta, hon har nu bara 364 dagar kvar tills hon är 18 år, hihi ^^*

image25

Kommentarer
Sötis Sandra

Hej! Hoppas att du haft en bra julafton! Vad var din bästa julklapp? :)

2007-12-25 @ 00:47:14
Besök mig på min hemsida: http://accordingtosandra.blogg.se
Sötis Malin

Åh låter som att du fick jättebra julklappar :)
hihi God jul sötan! Vi måste ses under lovet! Puss

2007-12-25 @ 11:26:03
Besök mig på min hemsida: http://malinjansson.blogg.se
Sötis JoannaAmandaLo

MEN MALIN. :O Nu blev jag förvånad. Du är ju den enda människa jag känner som INTE lyssnar på musik, innebär din julklapp att du ska börja göra det nu? :O haha. :D PUSS

2007-12-25 @ 18:57:16
Besök mig på min hemsida: http://joannabr.blogg.se

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0