Dagens

Alltså det går ju inte att ha en "julkalender" när julen redan hatr vart liksom. Så jag får väl döpa om de till "dagens" fast de känns lite fel, vet inte riktigt vad som kommer hamna under denna kategori, men lite olika saker som jag känner för precis som i julkalendern. Alltså inge traditionellt dagens, fast idag snor jag en dagens lista från Sarah...

Dagens dagens:
Dagens humör: Glatt, dock lite trött av någon anledning
Dagens borde: Hjälpa de andra att städa (men dem är ju städpedanter)
Dagens frisyr: Uppsatt i hästsvans (så gott de går) med ett vitt diadem
Dagens klädsel: Svart klänning, brunt och brett skärp samt mystoffler 
Dagens planer: Vara social med Farfar + hans fru + Jossan.. och kanske senare försöka rymma till Rotebro med Jossan
Dagens materiella vill ha: Hmm... känner att jag fick allt jag ville ha igår ^^
Dagens längtan: Hitta annat sällskap än datan
Dagens fundering: Varför blir platsen som man haft plåster på alltid så vitt? Alltså jag har tänkt på de sen imorse när jag tog bort ett plåster efter att jag råkade ut för en olycka med potaits och knivar >.<
Dagens beroende: Mormors hemgjorda kolor :D Jag älskar dem !!
Dagens tråkigaste: Att förlora mot min syster

Kommentarer
Sötis Linnéa

Varje gång du nämner knivar tänker jag på när du knivhögg mig...

2007-12-25 @ 16:15:40

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0