Ännu en fredag...

... som spänderats hemma i sängen. Jag är så trött! Alltså jag vet inte vad de är med mig. Den senaste tiden har jag åkte hem efter skolan och bara sovit. Lilla omtänksamma pappa anser att jag måste vara sjuk eftersom jag börjat sova så mkt. Lillasyster Anna däremot tycker att de är hur roligt som helst att jag i stortsätt alltid går och lägger mig före henne + att jag ibland sover på eftermiddagarna. Själv tror jag att det beror på att jag liksom inte hunnit med att sova tidigare i höst. Jag har jobbat en hel del ju till slut! Hunnit med mässor, julgala, biblioteksjobb på Sweco samt jobb på Auto Motor & Sport... hmm vart har alla pengar tagit vägen? Och så har de vart en hel del i skolan.. och så har det vart en massa annat.. ni vet såna dära vardags jobbiga problem.. Men men

Idag har jag iaf hunnit med att kolla på julavslutning i skolan... Sen så blev det fika med ett antal gulliga opch mysiga personer. Sen så blev det så kallad snabb shopping (ni vet handla allt som man vet att man ska handla på så kort tid som möjligt... ) de eftersom att jag trodde att jag skulle jobba. Men de vissade sig att jag inte behövde de. Så ganska onödigt att snabbshoppa men men. Ganska stolt btw över Anna som lyckades åka in till stan och hitta till ett litet café nästan längst upp på drottningg. De var typ andra gången som hon någonsin åkte in till stan själv ^^ Efter shoppingen blev det traditionellt avslutningslunch på pizza hut. Haha efter alla avslutningar så lunchar alltid jag och Anna på pizza hut... lite komiskt, men alltså det är typ ända typen av maten som både jag och Anna gillar.. Anna är inte så mkt för italienskt, asiatiskt och sallader.. vilket jag är ^^ Men de är faktiskt lika trevligt varje gång ^^

Vi hann med att shoppa:
- Halsband, armband och örhängen... allt i silver (till mig)
- Diadem (till båda)
- Julklapp till Faster Jossan
- Vit tröja (till Anna)
- Linnen i svart och vitt (till mig)
- Rött siden band (till båda)
- Glitterspray (till båda)
- Puder (till mig)

I övrigt så tänkte jag slänga in ett litet förlåt till Joanna och Sainey som idag var tvungna att stå ut med barnsliga mig imorse.. Men jag kunde inte låta bli.. (satt och grät på tåget över att mitt hår inte var något snyggt.. lite pinsamt..) Men alltså jag är så deprimerad över att de inte är blont... Ja, jag är som sagt barnslig.

Nej nu ska jag gå och lägga mig (igen)...

Puss

 *Snälla rädda mig från mitt gryma nyårsöde någon? Jag vill inte sitta i en stuga i skogen i Dalarna*

Kommentarer
Sötis JoannaAmandaLo

Sötnos, det gör inget. Hihi.(L)

2007-12-22 @ 13:08:50
Besök mig på min hemsida: http://joannabr.blogg.se

Fyll i här för att dela med dig av de du har på hjärtat:

Namn:
Jag vill bli ihåg kommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0